مش المفروض ان اي حاجه هنا تهمك.... بس انا نفسي تهمك.... نفسي اوي



فتحه في الحيط... داخل منها نور ....

فتحه في الحيط... داخل منها نور ....
ياترى معناها امل ...ولا مجرد فتحه في الحيط ؟؟؟

٢٨‏/٠٢‏/٢٠٠٨

لقيتك



لقيتك...جنة واخدانى ولا الأحلام
عشانك...روحى عطشانه ودايبه غرام
حكونلك...دنيا مليانه أمان وسلام
بحبك موت...ولا يكفى غرامى كلام
عشقتك قبل ما تكونى معايا ف يوم
ودوبتك ف أحلامى وراح النوم
عيونك سرأشواقى...وأشواقى...كلام مكتوب ومالى كل اوراقى
حكونلك حته من نفسك...ونفسك روحى عاشقاها منين ما تروح
ولو حبك حيجرحنى .. وينسانى ..حكونلك ف الهوا مجروح
بحبك موت ولا يكفى ف حبك موت
ولا لمسه بتكفينى ...ولا همسه تداوينى...انا بينك وبينى خلاص
ما بقدرش على سنينى...ولا مره بلاقينى.. انا تايه ما بين الناس
انا عاشقك من الأول...وللآخر انا عاشقك..ومالى حدود
انا يومك.. ويومك لحظه من عمرى ...انا وعدك ف يوم موعود
انا قبلك صحيح مولود...لكن قبلك ما كان لى وجود
انا بيكى بقيت موجود
ومن حقك تسامحينى..ومن حقك تحاسبينى
ومن حقى اكون ضلك...واكون روحك.. وتبقى كل تكوينى
واكونلك.. حلم ايامك..واحقق كل احلامك
ولو مره حتنسينى...يا ريتك لو تخلينى...اكون ليكى
ولو ذكرى ...ولو فكره
ولو عصفوره حتصبح فى كل صباح على عينيكى
انا ليكى...وعمرى ما كنت غير ليكى
ومهما الدنيا تجرحنا...حناخد ايدى ف اديكى
لبكره وبعده حنحارب...تعدينى...واعديكى


اهداء الى زوجتي .....بحبك.........................أحمد أبوزيد
18/7/2005




هناك ٣ تعليقات:

Grey يقول...

سعيد انك بدأت تكتب في المدونه

lloorrdd يقول...

اشمعنى ؟؟؟ ايه اللي خلاك سعيد يعني ؟؟؟

Khalid Abouzaid يقول...

انا اللي كتبتلك من عند وسام