مش المفروض ان اي حاجه هنا تهمك.... بس انا نفسي تهمك.... نفسي اوي



فتحه في الحيط... داخل منها نور ....

فتحه في الحيط... داخل منها نور ....
ياترى معناها امل ...ولا مجرد فتحه في الحيط ؟؟؟

٠٦‏/٠٣‏/٢٠٠٨

أحلى حقيقة ( ديو )

أحلى حقيقة


( ولد ) بيني وبينك حلم وياما حلمنا نعيشه حقيقه ........ ايدي ف ايدك أحلى حقيقه
( بنت ) بيني وبينك كلمة وياما خدتنا ف لحظه بريئه ......... ايدي ف ايدك أحلى حقيقه

يالا نعيش ونكمل بعض .... يالا نحب ونوعد بعض .... يالانحس بكل الدنيا بترسم لينا طريق ....
يالا نحقق اجمل وعد ..... يالا نقرب ننسى البعد ..... يالا نحب الدنيا بحالها نحقق حلم بريء....
يالا خلاص .... ولا تسواش ... الدنيا نعيشها بعيد عن بعض ...

( ولد ) انتي فاكره لما مره ... قلبي قالك كلمة مره .....
كنتي خايفه يوم اسيبك .... كنتي خايفه من حبيبك .. بس دايما كنتي عارفه مين نصيبك ..
يالا سيبك .... شوفي ايدك .... فيها دبله من خطيبك ...
يعني عمري ف يوم ما اسيبك

يالا نعيش ونكمل بعض .... يالا نحب ونوعد بعض .... يالانحس بكل الدنيا بترسم لينا طريق ....
يالا نحقق اجمل وعد ..... يالا نقرب ننسى البعد ..... يالا نحب الدنيا بحالها نحقق حلم بريء....
يالا خلاص .... ولا تسواش ... الدنيا نعيشها بعيد عن بعض ...

( بنت ) وانت فاكر لما كنا ... نشوف حبايب تاني غيرنا ...
كنت خايف قلبي يبعد ... كنت خايف قلبي يعند ... بس دايما كنت عارف فين مكانك ...
قلبي جالك ... جاي عشانك ... حلم عمره ماكان ف بالك ...
يعني غني وعيش حياتك

يالا نعيش ونكمل بعض .... يالا نحب ونوعد بعض .... يالانحس بكل الدنيا بترسم لينا طريق ....
يالا نحقق اجمل وعد ..... يالا نقرب ننسى البعد ..... يالا نحب الدنيا بحالها نحقق حلم بريء....
يالا خلاص .... ولا تسواش ... الدنيا نعيشها بعيد عن بعض ...

( كلماتي  والحان محمد خلف وغناء بلسم وكريم الحسيني  -  خرجت للنور  يوم 9 فبراير 2005 يوم خطوبة بلسم وكريم )

ليست هناك تعليقات: