مش المفروض ان اي حاجه هنا تهمك.... بس انا نفسي تهمك.... نفسي اوي



فتحه في الحيط... داخل منها نور ....

فتحه في الحيط... داخل منها نور ....
ياترى معناها امل ...ولا مجرد فتحه في الحيط ؟؟؟

٠٧‏/٠٣‏/٢٠٠٨

كريم الحسيني



ينتهي النجم الفنان الصاعد كريم الحسيني من تصوير مسلسله الجديد ( كلمة حق  ) خلال ايام،  والذي تقوم ببطولته الفنانه الجميله ميرفت أمين  ... ويقوم الفنان كريم الحسيني بدور (ايهاب)  ابن ميرفت امين ، ومن المقرر عرض المسلسل في رمضان القادم ، ويستعد للبدء في تصوير مسلسل جديد ...  لم يصرح باية اخبار عنه وقال انه مفاجأة  ...  كما قال ان هناك  عدة اعمال جديده سواءا في الفيديو او السينما ولكنها جميعا تحت الدراسه حيث انه يفضل التأني في اختيار الادوار حتى يحافظ على خطواته الفنية .
قريبا  تاريخ الفنان كريم الحسيني الفني  

هناك ٤ تعليقات:

ce la vie يقول...

بجد ياكريم انا معجبة بادوارك فى رمضان السنة دى اووووووى فى كلمة حق وناصر
ودخلت قلوبنا بسرعة لانك بامامنة ممثل جامد اوى
انا نفسى بجد اوصل لايميلك او رقمك عشان اهنيك على ادوارك لانى فعلا متنبالك بمستقبل رائع

غير معرف يقول...

هاي ياكوكي ازيك بجد انت قمر قمر قمر بجد مش بهزار ايه العسل ده ياجامد وبجد الحلقه بتاعتك في راجل وست ستات كانت جامده اخرحاجه شوف يا قمر انا بممممممممممموووووووووت فيك وعاوزه كل سنه جديد يارب باىىىىىىىى ياقمر

lloorrdd يقول...

ده الفان بتاع كريم الحسيني

اتمنى تشرفينا ....

وشكرا على تعليقك الرقيق

مدير اعمال كريم الحسيني
أحمد أبوزيد

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انت بجد انسان جميل قوى


ربنا يوفقك