مش المفروض ان اي حاجه هنا تهمك.... بس انا نفسي تهمك.... نفسي اوي



فتحه في الحيط... داخل منها نور ....

فتحه في الحيط... داخل منها نور ....
ياترى معناها امل ...ولا مجرد فتحه في الحيط ؟؟؟

٠٥‏/٠٣‏/٢٠٠٨

كلمني عنها

كلمني عنها ...


كلمني عنها  ....  قولي ايه اخرتها معاها  ....

قولي ايه بس اللي شغلها ...

واحكيلي عنها  .... قولي ايه فاضل جواها ....

قولي ليه انا مش  على بالها ... ؟


روح قولها ... انا  قلبي  عايش  عندها ...

روح  قولها  ...  انا كل نبضه  ف  قلبها   ...

انا  من سنين ....  دايب حنين ....

رغم  البعاااااد  ....

انا  لســه  برضه  بحبهـــــــــــا

)(  )(  )(

فهمني  قول  .... ايه  اللي  غير  قلبهــــا  ؟

فهمني  قول ....  لو تنسى قلبي يقولها

واسألها  عني  ميت  سؤال

اسألها  ليه .. انا  من  زمان  صدقتها ؟؟

روح قولها ... انا  قلبي  عايش  عندها ...

روح  قولها  ...  انا كل نبضه  ف  قلبها   ...

انا  من سنين ....  دايب حنين ....

رغم  البعاااااد  ....

انا  لســه  برضه  بحبهـــــــــــا

)(  )(  )(

ليست هناك تعليقات: